Jag är självisk, okok? :mad:

Nejmen xD
Ska ha värsta själviska dagen idag! :D
Sitter just nu med chokladansiktsmask i facet, ser ut som att jag ramlat i koskit :)
Ska också färga håret, duscha, fixa och trixa med hudkrämer osv :D Kanske till och med klipper mig..? Vi får se! :thumbup:
Vill måla naglarna också, men passar verkligen inte i det, och tycker dessutom inte att det är speciellt fint, så jag skippar nog det.. :/
Tar nog ett fotbad också när jag väl håller på! ;)
Jag älskar söndagar ibland.. Då kan man ta hand om sig själv bättre, imo! :D

Den ^ har jag i facet just nu. Visst ser den fancy ut? ((((;
Men när man väl har den i ansiktet ser det mer ut såhär:

Stiligt va? :)

(båda bilderna är lånade från google, känner inte bruden^ on dah picture)

Kommentarer
Postat av: sophie

awsome blogg!

Hur får du ditt hår så ljusråsa? Vilken färg ?

2012-01-22 @ 15:09:55
URL: http://sophieocarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0