Jobbig dag, fin pojk <3

Fucking jobbig dag, fml. :(

Somnade typ klockan 3, vaknade 4 timmar senare, klockan 7. Hittade inte mobilen när alarmet ringde, så fick typ damp efter ett tag.. :thumbup: Var dessutom skitsur när jag vaknade. :S
PLUS, att det var skitkallt i mitt rum, jag hittade inte ögonfranslimmet, hann inte äta något, snön förstörde mitt hår.. :mad: Kom till skolan och var på jättedåligt humör verkligen... Hade världens längsta dag framför mig, plus att jag hade huvudvärk :( Hade tre lektioner, sen lunch. Var skitäcklig mat.. ;( Hade sen tre lektioner till, och kändes som att jag skulle svimma...! Vilket jag inte gjorde, för jag är pro. :D

Men ja, klarade mig igenom dagen iaf :) Köpte choklad och energidricka, fet som jag är! Love it! :love:
Blev så jävla glad efter skolan... ;( Fick sms av Rasmus där det stod att han kan komma till Stockholm imorgon ;(
Log som ett miffo, och alla glodde och tyckte jag var cp... :(
Men, det blir inte så nu iaf! Han kommer om en vecka, så kan han stanna i typ en månad istället för nån vecka! :D
Kommer bli episkt :cool: Saknaden är stor jao, bre osv. :)

Min mobil är fortfarande efterbliven, så inga nya bilder, tyvärr :(
Vet att ni älskar mina kassa mobilbilder :333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0