måndag - längsta skoldagen ;(

Vet inte om det är så egentligen.. men den känns förjävligt lång iallafall. Usch. :(
Har alla dåliga lektioner idag, typ matte och spanska, tror att jag har NO också. Så jävla ovärt att vakna upp till det på en måndag :(
Men, jag får väl göra det bästa av situationen! Inte för att jag har en aning om hur jag ska lyckas med det, men det löser sig! :)

Ah, så har mobilen fuckat ur helt, och internet funkar typ inte, så kommer inte kunna underhålla mig med facebook under dagens gång heller.. Fuck it :(

Hittade 1,5 år gama bilder på mig.. haha innan jag färgade håret i roliga färger dvs :) Blekte det dock... Men ja xD
Tänkte iaf bara visa skillnaden mellan mitt naturligt lockiga hår, och mitt raka, plattade hår! :thumbup:


Blir dock inte lika lockigt längre, eftersom jag har massor av tunna lager, men! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0