SJUK. :mad:

Fyfan vad jag hatar att vara sjuk. Liksom, inte en förkylning kanske, men jag har inte feber eller ont i halsen... Jag är kräksjuk. :mad:  Det är därför jag inte uppdaterade något igår, förlåt! Men ville liksom inte att min älskade dator skulle bli nerspydd... :thumbup:
Har dock inte spytt sen igår morse, like a baws yaao :cool:
Känner mig galet mycket bättre idag faktiskt :) Förutom att jag fortfarande har ont i hela kroppen, haha.. :(
Sov liksom i soffan igår natt, och legat still i typ 36 timmar, i soffan. Det blir jävligt obekvämt efter ett tag, och ja, man får ont i kroppen ;( Så är typ helt stel och verkligen skithungrig. Ska typ äta massor idag, och hoppas på att det inte kommer upp igen... badass :cool:

Ser hemsk ut, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0