Skridskor... for real?

Herregud, vi ska åka skridskor på idrotten imorgon. Fast, nä. No way att jag gör det! Tänker då fan inte sätta på mig fula skor med en mördarkniv på sulan, ramla på isen och se ut som en idiot mer än jag redan gör! :thumbup:
Så ja, ni kan glömma att ni får se massor av bilder på när jag glider runt som en efterbliven pingvin på isen ;)
Vet att ni gillar när jag gör bort mig... :( Sucks for you, säger jag bara! :D
Mamma kommer nog tvinga mig att åka iaf... Det kan hon glömma! :(
Fattar verkligen inte hur skridskoåkning bidrar till min utbildning? :S

Jag är så negativ, hohoho :thumbdown: Men jag gillar verkligen inte is och snö. Kallt och blött, förstår håret dessutom! :(
Lolol, börjar klockan 8 imorgon, så ska vara en duktig flicka och sova nu! :D
Pusshej, hoppas ni slipper att åka skridskor som idioter! :)


DET DÄR KAN MYCKET VÄL HÄNDA! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0