Svarar på frågor angående smink n shiet! :cool:


Aloha Elena! :D
Ehm, ja.. Jag sminkar mig lite olika, beroende på hur mycket tid jag har, och hur mycket jag känner att jag orkar :)
Jag använder lösögonfransar, vilket gör att det ser lite mer... dramatiskt (?) ut, haha, så det kan vara en kul grej att använda om man nu gillar det lite "överdrivna" eller vad man nu ska säga :)

Jag kan lista sminket jag använder, så kan jag försöka fixa en video så snart som möjligt! :D

- Fuktgivande ansiktskräm innan man applicerar sminkklet! :)
- Foundation
- Lösögonfransar + lim
- Ögonfransböjare
- Mascara
- Vit kajal
- Svart, flytande eyeliner
- Ögonbrynspenna
- Eventuellt svart och vit ögonskugga
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0