Vakna med The Voice..? :bigeyes:

Hemma från skolan nu :) Var en helt okej dag, eftersom jag började 11:25 ;)
Hade bara en lektion innan lunch och sen hade jag två lektioner till innan jag slutade 15:50! :D
Kom nyss hem, jävligt trött... som vanligt, haha.. Måste verkligen sova mer. Är trött bokstavligen hela tiden. :(
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alltså, vet inte om ni kommer ihåg det här, eller om jag ens bloggade när det här hände.. xD Men! Kommer ni ihåg gruppen som Ella startade om mitt ex Marvin? Det var rätt hemskt, men ah.. :| Tror att både hon och han har mognat en del. Men ja, iaf kommer ni ihåg den? xD
Den facebook-gruppen var med på Vakna med The Voice imorse, hahahahha.. :O Hörde det inte själv, men fick höra det av massor av människor i skolan idag! :D
Inte jag som skapade den hemska gruppen, och är inte heller stolt över den.. Men liiite coolt är det väl ändå att de pratade om just den gruppen på radio? :cool:


Söta Ellie, <3

Klädsel idag^ SÅ FÄRGGLATT! :love: Fast, nae.. Svart T-shirt, svarta byxor, svarta skor... haha :( Hade på mig mitt nitbälte för första gången på jättelänge! :D Oh, memories ;( lol..

Facelook jao! Sminkade mig annorlunda idag, för en gångs skull! :) Svart, grå och vit ögonskugga, ingen eyeliner (förutom under ögonen) :D

HerpDerp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0