Träna nu jao! :)

Ska träna för första gången på typ... alldeles för länge ;(
Haha, ingen vidare jobbig träning dock, men fan vad tidigt det är! Fast, yoga på morgonen kanske är rätt soft ändå? Stå och sträcka på sig i en timme med långsam, crappy musik i bakgrunden? :) Inte allt för ansträngande, men man får otroligt fin mage, I heard! :D
Direkt efter yogan tar jag och träffar Ella (klicka på hennes namn, äru söt!) på stan. Ska hjälpa henne med hennes video, där hon svarar på sin frågestund och sånt annat mysigt! :)
Uppdaterar sen, tills dess: Här har ni en 2dagar gammal bild på lilla mig, där jag ser rätt efterbliven ut... men det bjuder jag på! :thumbup:

Lagom sne, men ja... vrid på huvudet jao, bre, shoo, osv. :)

Tränar ni, eller är ni lika lata som jag? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0