Trevligt värre! :D

Efter skolan så åkte jag värsta omvägen för att träffa Jacob, haha! :D Kunde mött honom i Sandsborg, och inte behövt byta tunnelbana.. men eftersom jag verkligen inte gillar Sandsborg så åkte jag till Gullmarsplan och bytte till den rullande vagnen mot Hagsätra för att gå av vid Sockenplan, lol :blush:
Så värt dock! Så himla trevlig människa! :D
Vi gjorde inte så mycket dock... var så jävla kallt, så efter vi bara gått runt hela Enskede så typ satte vi oss först inne på Coop, men sen förflyttade vi oss till t-bane stationen och satt där som två gay luffare och bad om hårsprays-pengar :love:
Vi har liv, k? :(

Ahmen, imorgon kommer älskling hit till Stockholm! Kommer bli så jävla awesome, saknar honom ;(
Nån gång under de tre veckorna han är här ska jag ta hål i hans öra/öron och kanske färga in rött i hans hår, hoho..! Atleast he trusts me? :cool: Älskar den pojken :blush:
Lol.

TWHIWHIWHWIHWIWHI, och så vidare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0