Ungdomsmottagningen osvosv, ingen skola..!

Och nu tänker ni: Ingen skola? För att slippa skridskor eller? :question:
Men nej, så är det inte, faktiskt! :O
Vaknade kvart över 6, för att göra mig iordning inför skolan osv, och jag mådde fan hemskt :( Hade världens huvudvärk och hade ont i hela kroppen... :S
Så jag somnade om istället för att gå till skolan.. Sen vaknade jag klockan 8 igen, av världens mensvärk (woho!) :thumbup:
Så gick ner och tog några piller innan jag somnade om för tredje gången... vaknade sen klockan 12:30 och hade seriöst så ont att jag inte kunde röra på mig.. fml.. ;(
Ingen medicin hjälper, lol. Så tog inga fler piller, utan värmde min genialiska vetekudde och la den på magen likt en chef :cool: Blivit lite bättre sen dess iaf! :) Men ja, mamma har provat att ringa till Ungdomsmottagningen osv, men de svarar inte, så vi ska till ungdomsmottagninge nån gång i veckan och skaffa andra piller, och typ ta reda på varför jag får så ont... :S Fml.. :(

Menmen! Imorgon mår jag förhoppningsvis bättre, och ska till skolan. fml. :) Ska färga om håret imorgon också, med Anna och Ella! Skönt att färga om och få det lite fräschare! :D
Rasmus kommer på måndag, fast han är dryg och kommer antagligen inte umgås med mig på hela den tiden han är här, that bastard :)

Lol, har liksom inga bilder från idag eftersom jag bara legat still och haft ont... men ja, något kan jag väl bjuda på!

Min söta vetekudde :D Det ser ut som en nallebjörn... inte för att det syns här, men iaf! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0