Vackra människor~Bildbomb


Lite classy att blöda från foten sådär.. Fick iaf ett fiskplåster :cool:

Fetton <3


Ujelly? Fan vad feta vi är.. LOVE IT!

typ 2L powerking <3

Ella har vackra strumpor.. kände mig tvungen att ta kort när hon väl hade fötterna på mig :thumbup:

Ja, chokladpudding. Det är gott, k?

Shoppa loss på Mat Dax jao!

Rickard sitter och är jätteemo.. Tog typ bilden precis efter han och jag hade råkat skrika att de bredvid oss hade AIDS :blush:

Sexiga människor är sexiga.

Ellie är vacker, k?

Orkqr inte hur ful jag blev här, men ja.. Elektra är lika fin som vanligt. :(

Gay people will be gay!

Barnporr <3

ANYWAY, kom nyss hem! Känns så jävla skönt att vara osminkad. Hatar smink.. fast det är så kul att hålla på med.. So, yeah, I love it :(
Om ni inte förstått det så sov jag och Bff hos Ella inatt, vilket var precis vad jag behövde :) (vuxenprat jao)
Vi köpte typ massor av onyttigheter, och hyrde 5 filmer, lolol... kostade ungefär 450 kr sammanlagt. SÅ VÄRT. :cool: Somnade typ halv sex, vaknade klockan ett... 7,5 timmars sömn räcker fan inte ;( Jag och Irma skulle egentligen tränat idag, men vi orkade verkligen inte, så vi ska träna imorgon istället, hoho :D Yoga, tror jag att det blir den här gången :)

Innan vi åkte hem till Ella mötte jag upp henne, Harlee, Ellie och Irma i stan, sen träffade vi en fin vän vid namn Rickard, och vi umgicks lite :) Satt typ mest på donken och var cp, men det duger gott och väl! :D
Det är i stort sätt allt jag gjort... så jävla lat är jag, helt enkelt! :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0