Världens finaste pojkvän. <3

^dat :)

Haft en astrevlig dag verkligen. Riktigt jävla kär, I tell you! ;(
Kommer bli jobbigt när han åker hem igen, men vi ska få det att funka! :)
Det var riktigt mysigt, han är världens gulligaste, finaste, bästaste osvosv. ;(
Ni bah /care?

MEN JO, NI BRYR ER INNERST INNE! :mad:

Skoja .___.
Men men! Imorgon ska jag antagligen med mamma till stan och köpa skor och jacka, tror jag iaf, haha! :D
Sen på onsdag åker jag hem till Rasmus och ha det mysigt som in i helvete ;( Han åker ju på torsdag.. TYCK SYND OM MIG :( nejmen.. xD

Bara ett litet bevis på att han är bäst..

Jag menar, alla som tycker att jag är bäst, är ju helt klart.. sjuka i huvudet.. men samtidigt helt underbara :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0