VÄRT.

Ah, nu äre såhär att jag suger på att uppdatera och ni kan inte göra något åt det! :D
Nejmen, har haft bättre saker för mig än att skriva ett vackert inlägg osv. T.ex som att träffa älsk och bff. :)
Ah, alltså helt ärligt typ de mest perfekta människorna ever. :( Skulle seriöst vara avundsjuk på mig om jag var ni, bara för att jag har så grymt awesome folk i mitt udda liv! :cool:

ANYWAY, skolan var helt okej, var hos kuratorn en gång eller två, plus att en liten skitunge på typ 9 bast i min skola skrek med världens pipigaste röst: VAD HÄNDER JAO!? FJORTIS.
Så värt att säga tönt och gå vidare med livet. Ungdomar nu för tiden vet ni! Kaxiga som fan och tror att de äger allt de kan röra vid. oh, Kids! I hate them :)
Fast, nej, för jag är väl i stort sett ett barn jag med... och jag hatar inte mig själv.. men ah, ni förstår vad jag menar! :thumbup:
Annars var skolan som sagt som skolan normalt vis är: ett tvång.
Ska inte överdriva dock, riktigt så illa är det inte! Det går väl :)

Hann träffa Rasmus efter skolan också. Han är bäst, k? :blush:
Ska träffa honom imorgon också, bff med för den delen! :)
Jag är fan hungrig.. Vill ha bacon :(
Lol. Vi hörs, fina äckelbarn which I love and care about, osv! :D

Lagom stilig sådär. OLOLOL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0