When nothing goes right, go left.


Livet är tillbaka till det gamla vanliga igen nu då. Samma stockholmsmänniskor, fjortisar och uppkäftiga skitungar på 6 bast :)
Rasmus är långt, långt borta och kommer inte kunna träffa honom på flera veckor. Ella är i Sydafrika, Ellie är på sitt landställe, Bff är i Björnrike och åker gayskidor, Nemo föredrar konvent före mig.. osvosv :(
Så börjar skolan igen på tisdag också, haha.. kommer bli sämst. Inte kommit in på nån annan skola heller, så får antagligen gå ut grundskolan i min nuvarande skitskola :mad:

Men men! Det löser sig nog. Det brukar det göra :)
Nu ska jag fan sova, like a baws!

Slänger in en låt jag fastnat för. Inte alls min musiksmak, inte ens i närheten! Lyssnar ju aldrig på rapp.  men lyssnar på den av personliga anledningar, baserat på vad jag känner osv.. Så lyssna på den, och uppskatta skiten! :)

Kommentarer
Postat av: Pam

de e väl '' when nothing goes right, go left '' ??? :) Bra blogg!

2012-01-06 @ 13:56:32
URL: http://paams.blogg.se/
Postat av: Uffeh

Best song evar

2012-01-06 @ 14:46:26
URL: http://shitbrickz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0