@Älsklings house

JA, JAG HAR VARIT HÄR SEN TYP.. JA, I FREEEEDAGS. :)
Har det bäst osv.
Åker hem på Tisdag, för då åker skitungen till Frankrike.. i typ 9 dagar... And im liek.. k ;(
KOMMER INTE KUNNA PRATA MED HONOM PÅ 9 DAGAR, YEY. VADÅ FÖRBERED ER PÅ DEPRESSION? ;____;
Ohwell.. <3
Ahmen, jo, Hej. Sup, Jao?
Har det bäst. Det kanske jag har sagt?
Ehm.. Jag lovade min fina bästa vän att jag skulle uppdatera er alla om vad som händer osvosvosv. :)
Så, nu har jag och bebi smält nutella och haft det på glass.. Tjockt jao. Så har vi varit på Ica.. Eller, ja. Ah.. Jaaag var på ica :(
Köpte cola, chips och turkisk peber (hur fan stavar man det egentligen?)
AH!
Osså tidigare i veckan har vi vart i "BURLÖV CENTRUM" tror jag att det hette! Fikade, köpte Mw3 osvosv. mysigt. <3
Så har vi gjort.. Ja. Sånt som man gör liksom.. Typ dött lite grann, sovit, vart ute, han försöker tvinga mig att bli brun... And im liek.. HAHAHAHHAHA. no.

Såatteh. Ja. Nu sitter den bitchen och ska spela i 3,5 timma! WoW. Liksom.. Ah, OKEJ, DISS. <3
Men, ja. Sen ska jag göda honom med tjockismat och ladda ner shit osvosv. Lätt värt. Nu ska jag sabba hans spel osv.. ELLER; NJA, FÖRSENT NU. MEN. puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0