AMANDA GER RÅD!

 
Oj, haha! Inte alls van vid sånt här.. Nästan lite smickrad ju :blush: Visst kan jag försöka hjälpa dig, men jag kan inte lova att det är världens bästa råd.. haha :(
 
Jag har varit med om liknande, fast i och för sig var det här för mer än ett år sen, och det handlade om annat än kärlek.. Men, jag vet precis vad du pratar om.
För det första, så har jag absolut inte så bra självkänsla som folk verkar tro att jag har. Jag har absolut inte läget under kontroll, haha :)
Om du redan känner den här killen kan jag tänka mig att han kanske redan vet. Man brukar liksom känna av känslorna, eller hur jag nu ska uttrycka mig. Vill du att han ska få det tydligare tycker jag att du ska ge honom mycket uppmärksamhet, visa intresse, umgås mycket med honom osv, Visa att han är viktig för dig! Om han är en idiot dock, så tycker jag att du ska skita fullständigt i honom! :)
 
Självkänsla är viktigt, kan till och med jag säga, som inte har den på topp! Haha.
Som jag kanske nämnt förut så jobbar jag med min självkänsla hela tiden. Tycker att du ska göra likadant. Det viktigaste är att man själv mår bra och tror på sig själv, annars kommer man ingenstans. Det jag gör är att alltid försöka komma på 3 grejer jag gjort bra i slutet av dagen, eller 2 bra saker med mig själv osv. Det funkar faktiskt!  Försök ta åt dig av komplimanger istället för förolämpningar och skitsnack, Ju mindre du bryr dig om vad andra tycker, desto lättare blir det! :)

Hoppas jag var till någon hjälp, haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0