Är jag död?

Nej. Jag lever! Jag har bara varit upptagen :(
Varit i Norrköping, och Danmark! Så underbart. Jag vill aldrig hem till stockholm igen. Aldrig. ;_;
Är tillbaka i Örebro nu iallafall och har haft det bäst.
Först var hela min familjpå Kolmården.  förutom min hipster-bror som vägrade.
Det var bäst. WÄH. VILL BO DÄR. BLAND DJUREN. VARA HELT DJURIG OCH BRA :(
Det var asmysigt iaf. Min familj är bäst verkligen! :)
Vi stannade över natten i Linköping osså åkte vi vidare till danmark dagen efter :)
Väl i Danmark gick vi på stan 80% av tiden. UNDERBART!
De andra 20% av tiden åt vi och sov.
HAHA..
Tanken var att jag skulle köpa nya skor där borta.. men, jag sket i det och köpte på mig världens finaste BH och ett par fina spetstrosor. UNDERBART!
allt är UNDERBART!
lol.
Hittade ett Joy Divioson linne också, men det var billigare i Sverige, så jag köper det här istället :cool:
Oh, och, så att ni ska slippa fråga och så, så kan jag lika bra säga nu att jag och Rasmus bestämt oss för att det är bättre om vi inte är tillsammans. Och även om det gör ont känns det som att det är det rätta att göra just nu.
Så besvära mig inte med jobbiga frågor om varför det blev såhär, för jag kommer bryta ihop och mörda er. :)
Laddar upp bilder sen. 
TILLS DESS: JAG OCH JACOB ÄR FINA OCH VI SKA TRÄFFAS SNART OCH JAG SKA FÄRGA HANS HÅR.
Och jag saknar Ella. Så jag dör typ. En av de få anledningarna jag vill tillbaka till Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde skriva varför ni gjorde slut, det är intressant D:

2012-07-27 @ 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0