Hej Stockholm.

Hemma i bajsstockholm nu igen!
Har haft det bäst med världens underbaraste människa. Typ räknar sekunderna tills han kommer hem ;(
WÄH. Han är bäst, i hela vida världen. Aldrig mått så bra som jag gör med honom. Är lycklig osv.
Gått över ett halvår med min bebi, och längre ska det bli, bitch! <3
 
Vi har haft det bäst iallafall. Gått på bio, varit på stan, kollat klart Futurama, druckit massor av Burn, sovit, misslyckats med att dygna, han försökte tvinga mig att hoppa studsmatta fast det är läskigt, vi har ätit, fikat, tvingade honom att se A Serbian Film också. Han bah; TRODDE DEN SKULLE VARA VÄRRE,
And im liek.... scarred for lajf ;_; <////3

Det var bäst iaf okok. Nu sitter han i bilen påväg till Frankrike... :( Han smsade mig från Tyskland för nån timme sen. Värt. <3
Och alla som har mig på facebook har väl sett det här redan, men.. Tyckte det var riktigt gulligt. Dog inombords typ <3

Åh jag dör. The perfect person. And he's all majn. ;_; <3

Vi sov typ 2 timmar inatt... Haha :( Så var mitt tåg mot Stockholm försenat 45 minuter :(
Fikade med Irma på stan också! Det var mysigt. Det var så länge sen bara vi två umgicks :(
Ohwell, ska dö nu för att jag saknar bebi. Kan ju inte prata med honom ;_; <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0