Hnjsdnq.w3eijhro3eijwfie.jhs Hej!

VARNING; DEPPIGT INLÄGG. DRA ÅT HELVETE OM DU SKA KLAGA ÖVER DET :)

- Så. Hej. :)
Sitter och kollar på X-men och typ är ledsen. Idag är den den 29e. Eller ja. för några minuter sen. Wäh. Skulle alltså blivit 7 månader idag. Och. Ja. för typ en månad sen satt vi i hans soffa och åt smält nutella och glass, medan x-men var på Tv. Så. Ja, Nu kan jag dö :)

SÅ DEPPIGT VAR DET JU INTE! Duktiga mig.
Iallafall. Idag har jag tvättat bilen. Grr ;) ;) ;) ;) ;) ;) Osv.
Fast nej. Ni föreställer er en snygg blondin med stora tuttar och smal midja i bikini typ.
Själv typ.. Ah. såg jag inte riktigt ut så. HAHA. Typ stod dör i shorts och linne och typ nådde inte upp för jag är så kort. Lol :(
Ohwell. Imorgon åker jag hem iallafall. Typ träffar Ella direkt, förhoppningsvis. :) Saknar den lilla bajsen :(

Wähähähähäääää. Mår så dåligt. vill bara att allt ska vara normalt n stuff. Typ. Söker tröst hos allt med puls typ. Och mat. Mat har ingen puls. Men. Allt blir antagligen bättre när jag kommer ut bland folk och roar mig. Så. Ja. :)
Max är bra. Han typ. Är bra. N stuff. Hjälper mig väldigt mycket osv. Genom alla dåliga skitstunder och utbrott av sorg typ.
Så. TACK MAXIE!

Kommentarer
Postat av: Pffft

i bilden högst upp i din blogg där de står "om himlen finns är jag förlorad" ser de ut som om du har lila ögon... Haru linser elr nå?? .__.

2012-07-30 @ 11:54:07
URL: http://epiicwiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0