Long time no see

Eller nja. Så länge sen var det inte va? :(
Ohwell. Inte gjort ett skit alls idag... Ätit, sovit, saknat bäjby, kollat på film med min syster.. Osv.
Kanske drar och träffar nån imorgon.. We'll see om nån gillar den tanken! :D
WÄH, MÅSTE KISSA.... OCH DET ÄR VARMT...OCH MIN HUND SLICKAR PÅ MITT BEN ;(
Ohwell.. Druckit Root Beer idag. Det smakar gott, okok?
INTE GJORT NÅT ANNAT REALLY. Väntar på mitt kvälls-sms från bebi. :blush:
Haha.. JA, KVÄLLS-SMS. PROBLEM!? :(
Vi kan ju inte prata så mycket.. så vi har bestämt att vi ska skicka ett sms på kvällen där vi berättar om vår dag :blush:
We're super gay <3
Irma är i irland, Hannah i Götet, Ella på ridläger, Jacob är i skåne, Gaz bor liksom i skåne, Crasp är i italien, min älskling är som sagt i Frankrike och äter baguette som en hipster <333333333333
TIM. TIM BOR HÄR HIEHIEHIEHEIEHIE. Ska tvinga honom att umgås med mig nån gång i veckan tror jag.. We'll see.. We'll see indeed.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Amanda!
Jag har ett problem, undrar liksom om du skulle kunna hjälpa mej? Asså det är okej om du inte vill.
Here it goes:
Jag är jätte kär i en kille, men jag vågar inte "make a move" för jag hat jätte låg självkänsla. Har du några tips på hur jag kan förbättra min självkänsla eller i alla fall våga "make a move"? Du verkar ha allt under kontroll liksom.. Du känns som rätt person att fråga

2012-07-06 @ 00:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0