SHULULULU

Ohwell. Atm mår jag inte så bra som jag önskar att jag gjorde!
Men. Ja, vi får väl se hur det blir med det!
Imorgon så får jag ta mig fan hitta på något.. Suttit hemma hela dagen, likaså igår.
Och på måndag åker jag ju iväg till landet, är där en vecka, sen ner till Eskilstuna (KENT-MUSEUM DÄR, OKOK) vidare genom skåne för att sen vara några dagar i Danmark! :)
Eller ja, sen är jag typ två dagar till eller nåt sånt på landet igen.
Jag kommer hem till Stockholm den 1a augusti iaf! :)
SÅÅÅ, ska fanimej träffa folk imorn. TREVLIGT JAO! :D
Jag och Jacob är fina hestar.
 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Har du lila linser i headern eller e det redigerat eller ser det bara ut som det ? x)

Svar: Jag har varken redigerat eller har linser, haha D:
Amanda Fredrika Balck

2012-07-15 @ 03:17:14
URL: http://shupies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0