STOCKHOLM | Svaraaaar!

Hejhopp! Ehm. Ja, Jag är hemma i Stockholm nu. Och ja. Det var typ det.
Also, idag stannade vi till i Eskilstuna på vägen hem, och som några av er kanske vet så är det "THE CITY OF KENT <3333
Och dom har öppnat en Kent-affär där. Så, ja. Såklart gick jag och mina systrar in och köpte lite grejer där! :D
Köpte en T-shirt för 300 kr. Så himla värt. Är asnöjd verkligen!
Det kommer upp bild på den imorgon eller på onsdag antagligen, eftersom jag typ kommer ha på mig den.. HAHA. <3
SKITFIN ÄR DEN. OKOK.
Also, imorgon fyller min syster 16 år, så då ska vi fira henne osv. Hennes flickvän kommer också hit osvosvosv.

OCH. Jag får den här frågan för tredje gången nu, haha ;(
Svaret är nej. Jag har aldrig använt linser, och den bilden är inget undantag :)
Kanske bara blev knasigt med ljuset eller nåt sånt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt om det här kanske är en för personlig fråga, men hur var det när din syster kom ut? Hur gick det till och accepterade dina föräldrar det? :)

2012-08-01 @ 16:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0