Typ. Hej.

Jag uppaterar dåligt, okok. Men, så blir det när det är sommar, okej? :(
IGÅÅÅÅÅÅR, så åkte jag in med mina systrar till Örebro, och vi gick runt där n stuff. Jag var fan den enda som inte köpte något.. ;(
Ohwell. 
Idag blev jag väckt först av ett sms, och sen av att Rebecka och Elin sprang in i rummet och tyckte att de var jättetysta bah; SKA VI MÅLA NAGLARNA IDAG!?!?!?!?!??!?!1111111
P12'a style :cool:

Så, ah, idag ska jag inte göra ett skit. Det man brukar göra på sommarn liksom... :D
Måste dock kissa... Så.. Imma go pee nao! :cool:
Vi är snygga.. Vi skulle göra stone-face.. men... ja.. Jacob ser ut som en mördare, Tyra är bara söt, och jag ser ut som ett emo "(((((((((:"
Så bra är vi! 
Nu ska jag må dåligt som ett emo och trycka i mig tjockismat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0