Typ några söta bilder från gårdagen.

JA, VI VAR PÅ PICKNICK VI FEM MÄNNISKOR! Dvs Jag, Jacob, Tyra, Ella och Irma.
Får typ berätta allt sen.
Har flera bilder. Tog fan 114 st. HAHAHAHA... Men, de får ni isf sen sen :)
Är trött, har ont i huvudet osvosv. Somnade klockan sex imorse, och vaknade av att Craspy och Jacob spammade min facebook.. Alltså, ja, min mobil vibrerar när nåt händer på min facebook, och jag sover med min mobil bredvid kudden, så.. Ja. Kunde inte somna om efter det. Ella ah, jag sov i typ 5 minuter till, sen började det ösregna, åska och blixtra. Jag dog osv. 
Väntar nu på att min kära moder ska komma hem och ge mig mat :(

Kommentarer
Postat av: tyra

jag är soet...

Svar: Du er veldigt soet.
Amanda Fredrika Balck

2012-07-19 @ 12:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0