VI ÖVERLEVDE!

VI ÖVERLEVDE SOM FAN!
HAHA!

Vi somnade typ vid 5, osså vaknade vi typ vid 12. YÄH! :D
Det ramlade in en snigel i tältet. Vi fick panik.. HAHAHAH.. Så ja. Det var äckligt.
Vi dränkte oss i myggsprej osv! :cool:
 
Osså sen vid 2 typ så drog vi oss tillbaka till Ellas hus, där vi typ åt glass, fixade oss, skypeade med folk osvosv!
Tanken var att jag skulle möta Jacob i stan vid 4, så skulle vi dra hem till honom och färga hans hår svart, men.. Ella ville inte släppa mig, så då tvingade vi honom att åka hem till Ella, en tjej stackars jacob aldrig träffat förut... Osså färgade jag hans hår där! :) DET BLEV ASBRA. OOHOHO. :cool:
Efter att ha stoppat marshmallows i våra töjnings-hål så bestämde vi oss för att GÅ OCH ÄTAAAA! :D
YEY! MAT <33333333333333
Liksom. Typ.
Så jag drog med dom in till Max i kungsan och så åt vi där. Kom fram en finsk man och stötte på min lilla jacob. HAHAHAH. Så mysigt.. orkar inte. <3
Det blev en sen middag. Vi såg ut som en liten emo-familj. Hahah.. så fult :(
 
TANKEN var tatt Craspy skulle titta på film med mig via skype. Och Ella. MEEENNN, han är elak atm, och vägrar vara snäll. Så. det blir lesboskypekväll inatt! ;D
Blogg.se är elakt. Tillåter mig inte att ladda upp bilder.
Har massor,
De kommer upp imorgon! :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du göra en video blogg inlägg om saker du tkr om? Eller saker du nt tkr om?
TACK!

2012-07-10 @ 14:59:05
Postat av: Anonym

Kan inte du göra en video blogg inlägg om saker du tkr om? Eller saker du nt tkr om?
TACK!

2012-07-10 @ 14:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0