WADDAPP? :D

Åh, träffade Ella idag. Hon är så cp. Älskar henne, Hhahahaha.. ;(
Ohwell!
Vi träffades vid BEA. Som är en mataffär. Typ Ica, fast det kallas för BEA.. OKEJ? :(
Där köpte vi typ 173 energidrycker, så drog vi in till stan och fikade! :)
Alla fik höll på att stänga typ, så vi fick ta med fikat, HAHA.. Och typ sitta på en bänk på drottninggatan och fika! :)
Så kom det först fram nån dude som bah; ey, får jag låna er telefon jao? måste möta min kompis,
OSV! Så fick vi komplimanger för vårt hår, hahaha :cool:
Sen typ 10 minuter efter det var det några turister som ville ta kort med oss, så då gjorde vi det, HAHA! :)
Vi tog en promenad över plattan för att komma till donken, så kommer det fram en hög och full man som började fråga massor av grejer, typ bah; vem är äldst? Vad heter ni? ;))))))))
Osså säger han något om att vi var "stora för våran ålder"
Och jag bah: EY, JAG ÄR INTE TJOCK!
Och han bah; Neeejnejnej, du är inte tjock! Vart skulle du vara tjock? (sätter sig på huk och  typ kollar på mina fötter, längs mina ben och min mage. Like a perv)
Och då är ELLA såklart smart och bah; HÄR ÄR HON NOG LITE TJOCK!? :D Och tar mig på bröstet.
Och ja... då säger han typ; Åh, vilka fina, de har ju växt ;)))))))
Så.. Ja, då tar jag ella i handen oxh springer därifrån.. HAHAHAHAHHAAH ORKAR INTE </3
 
MEN JA, nu har vi bestämt oss för att vi ska tälta i skogen inatt! :D
Så värt. Köpt engångsgrill.. Så vi ska grilla marshmallows, Billy's Pizzor och Bacon, HAHAHA.. ;(
Mitt hår är krulligt som fan... Men. Det duger! :)
 
Imorgon ska jag träffa Jacob, och kaaanske Vera, så ska jag färga hans hår svart! :D
Kulkul! :)
HAHAH, cp unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0