Äckelhumör

Allt känns rätt värdelöst just nu tbh. :thumbdown: Orkar inte tänka på shit hit och dit, så ska bara typ.. I dunno... Fan. Åh. Ska hitta nån kul att träffa imorgon, så jag blir på bättre tankar om allt och inget. Ut ur huset måste jag iaf, oavsett om det blir med eller utan någon. Folk drar till grönan.. No, inte för mig, Gröna Lund känns också rätt värdelöst. Att jag inte känner att det är sommar känns också värdelöst. Att Craspy hatar mig känns värdelöst, att jag inte träffat Gaz känns värdelöst, att jag inte kan vara med älsklingen min förns några veckor känns värdelöst, att jag känner mig värdelös känns värdelöst. Yeah, you know.. Det gamla vanliga. :)
Alla roliga bor utanför Stockholm dessutom.. Fast, Mikaela är i och för sig i Stockholm nu.. Kanske kidnappar henne! Vi får se! Allt löser sig iaf :)
Funderar också på att färga håret svart, eller turkost/ljusblått, eller blont med massor av roliga färger i.. Fast, jag vet inte.. Bara en tanke :)
Gammal bild på mitt rosa hår.. Det var fan rätt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0