Best day, worst night

Haft det astrevligt idag! :)
Träffade Gaz och Caspar i Gamla stan vid 3-tiden kanske? Så drog vi till Kungsträdgården och dom skulle käka på TGI Friday, så ah, sen efter en timme kanske, så kom Emmelie, men hon drog efter ett tag, så sen gick vi och mötte Emma och Jocke, och hade typ inte ätit på 23 timmar, så ah, de lovade att vi skulle fika ;(
That happened 2 hours later.. Innan det hann Jocke gå, vi hann gå genom hela stan, stanna och köpa pilspetsar och lim, åka tunnelbana, SEEEEEN FIKADE VI! OH JOY, OH JOY INDEED <3
Sen drog alla vid 7 typ, lol :(
SÅ, ja, min dag var rätt "chill" Som alla... speciella människor säger :) ANPASSNING, JAO! :D

Kom hem, åt, klappade hunden, pratade med Uffeh i Skype, han facerape'ade mig osvosv.
Sen pratade jag med craspy. Gör det fortfarande. I miss that bitch.. Men ah.
Är iallafall väldigt ledsen nu. Gråter, som en riktig mes. Vet inte vad jag ska ta mig till osv. Men, vafan, jag klarar mig :)
Så ah.. Kvällen har varit äcklig. okok. Ska dö nu. Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0