DET VAR ETT TAG SEN, VA?

Aslängesen jag skrev. MEN, för upptagen med att lyckas i livet!
Kan väl snabbspola igenom allt som hänt dåva :)
Rasmus kom som sagt hit till Stockholm till jag fyllde år. Sötefan. Tjockade oss på kladdkaka och grädde och hade det äckligt mysigt. Problem?
Gått i skolan som vanligt, osså har jag i stort sett umgåtts med bebi varje dag.. HAHA, gått upp typ klockan 6-7 nu i helgen också, för att vara hos honom så tidigt som möjligt :blush:
Typ världens bästa människa. No joke. :(

Var hos honom vid 9 imorse, somnade såklart sen i hans säng nån timme.. But still! :(
Vi har ätit massor, i tell you. Massor.
Osså har vi tagit massor av fula bilder på oss också.. HAHAHA :(
Får väl se ifall jag lägger upp nån enstaka.. ;)

Imorn äre skola som gäller, och så får vi se ifall det finns tid till att träffa bäjbe eller inte!
I vilket fall ska vi ses på Onsdag, eftersom att jag är ledig då. Han åker hem då dock ._.
Ohwell. <3
SISIHSIHYFATDRDYUHII, världens bästa människa. <3

Ska sova nu. Har inte tid med bilder n shit nu.. men D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0