DETTA ÄR EN VÄLDIGT GLAD RUBRIK!

Åh, är äckligt glad. För det första så har jag haft en jättetrevlig kväll/natt med Clara, Irma, Denise, Jennifer. Linnea, Mitali, Sofia och Ella! Vi hade det verkligen astrevligt! :)
Osså kom jag hem idag runt klockan 18 ungefär, och några timmar efter det så ropar mamma att jag ska komma ner till nedervåningen, så jag bah; ZOMG VAD HAR JAG GJORT NU? PLZ DONT KILL MEH </3
Men, ja. Istället för att skälla ut mig och mörda mig så fick jag 4000kr insatt på ett av mina konton, 1000kr i handen och så fick jag veta att vi kanske ska adoptera en till hund. Han är jättesöt okokokok. En vit labrador. Nu vet ni <3
Mitt liv: <3


dhwidghlqeIDGQIWUDHQSI GLAD SOM FAN. <3
Osså sen imorgon åker jag iväg till Gräsö med Linnea, Irma och Hannah, kommer hem senast onsdag, och då är Gaz i Stockholm= träffa honom massor. Osså blire att träffa Älskling en massa, och Niklas kommer ner till Stockholm, så då ses vi. Och Sam kanske kommer han med. Ska väl se till att Craspy slutar hata mig så han och jag kan träffas något också. Och Robin kommer hit med! Och Matilda! Osså ska jag till Falun, Och Danmark. Och så spelar Kent, osvosvosvosv. Best summer ever okok.
Är väldigt glad just nu. Väldigt. Väldiiiigt, ÅH <3

Här är min fula helt okej snygga klass.Jag är så färgglad här.. HAHA. En lila prick bland brunetter och blondiner :( Kommer nog sakna den här efterblivna klassen en aning.
Kommer också bli svårt att uppdatera eftersom att jag kommer vara rätt upptagen, haha, men jag ska göra mitt bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0