Döda mig nu. | Hemma som fan

Ja, supsupsup?
Hemma nu iaf! Tidigare än väntat men här är jag iaf! :)

Åker från stockholm igen på fredag, då bär det av till Örebro för att fira midsommar you know. Kan inte tänka mig att jag är borta mer än några dagar, men, ja :)
Vi har iallafall haft det jättemysigt, jag, Irma, Linnéa och Hannah. Vi bodde i vårt eget lilla hus på Irmas landställe, några meter från vattnet osv :) Badade dock inget, pga av pissväder, kyla och min allmäna rädsla för fiskar och vatten... Haha :(

ÅH, juste. Ingen är stolt över mig för det här.. inte ens Rasmus.. ffs! men, ja, jag är iaf riktigt stolt över mig själv. På riktigt. Jag satte mig i en rodbått, och åkte ut en bra bit med Irma som roddare, eller vad fan det heter.. RODKVINNA! HAHA., Är livärdd för vatten, för er som inte visste det redan. Eller, inte själva vattnet kanske, men, är redigt rädd för vad som finns i det, liksom, man ser ju fan inte vad som är under en, eller hur djupt det är.. Och att drunkna, nej fyfan, om jag kunde namnet på den fobin skulle det vara min rubrik, I tell you.. But I fucking did it. Plus att det var 302848 spindlar i båten, som jag också är rädd för.. HAHA.. Ni tycker väl att det är fånigt, men nej. Jag är så jävla dutkig, oavsett vad någon annan säger. Skojar inte. Amanda for president!

Men som sagt! Vi hade det übermysigt, köpte tonvis av godis och satt inne de regniga dagarna och glodde på film. HAHAHA, VI GJORDE OCKSÅ VÄRLDENS BÄSTA VIDEO, NO JOKE. Ska inte spoila det nu, men ah, Kommer säkert lägga upp den sen när den är klar. ;)

Har typ ångest nu dock. Över allt. Känns som min sommar redan är förstörd, men, jag ska inte tråka ut er med mitt humör och mina känslor om allt och inget.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0