GODNATT ALLA MÄHÄN!

Ska sova nu. hiehieheihe. Går upp vid halv 8, så jag har lagom med tid på mig innan jag träffar Hannah vid 9 tiden och vi beger oss mot våran sista dag i skolan för detta läsår. Så jävla taggad. Faaan vad skönt det ska bli att slippa allt. Åh, orgasm <3

För övrigt hatar alla mig! :)))))
Nej, men, ah :( Typ. Craspy hatar mig, och så bah åkte han till Pizzaland /italien imorse.. bah, aha.. okej? ._.
SÅ JA. OCH RASMUS DISSAR MIG SOM FAN ATM. VET INTE OM HAN SOVER ELLER OM HAN FÅTT FÖR SIG ATT JAG HAR EN PENIS... Men, han svarar iaf inte på mina sms :c
Så.. kul liv :<
Drar iaf till Gräsö på fredag med fint folk, blir kvar där knappt en vecka, så, kommer nog inte uppdatera om mitt tråkiga liv de närmsta dagarna efter fredag. Varnar er redan nu! :C

Ohwell. NI ÄLSKAR MIG IAF <3
I hope :c
You better..... vet vart du bor, okej?

Ska sova nu, som sagt. Såatteeeeh. Puss och kram äckelbarn! :D

HAHAHAH TYP JAG NÄR FOLK IGNORERAR MIG )))):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0