@ hoem

Aj äm at hoem jaow.
Nejmen, ah. Hemma nu! :)
Haft ett asmysigt dygn, haha :D
Massor av mat och godis och läsk och enrgidricka och chips och chokladpudding och tårta osvosv, Tv-spel och skräckfilmer med underbara människor. Seriöst typ legat i en säng och ätit framför tv'en i 24 timmar. Problem? :(

Ehm. Ja. Jag ser ut sådär atm^
Har inte så mycket att berätta.... Ska väl ladda ner fler filmer så jag är sysselsatt inatt medan Uffeh är på fest... Han dissar mina sms redan.. Och craspy hatar mig. Fml :(
Ska som sagt ladda ner massor av filmer och lyssna på min underbara musik. Typ Of mice & men och pierce the veil. Och kent, obv. /för er som aldrig håller käften med era jävla "VAD FÖR MUSIK LYSSNAR DU PÅ!?!?!??!?!???!!111"

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0