IM THE QUEEN OF NOTHING, IM THE KING OF THE WORLD

Hej som fan! :)
Träffade Tim i stan och vi gorde inte så mycket.. Kollade på töjningar och åt! Sen åkte jag med honom till Skarpnäck för att sen vända tillbaks till stan för att möta upp Gaz :)
Han var så vilse.. HAHA.. Så dålig :(
Ohwell. Vi fikade, han rökte /ew och mobbade människor som gick förbi!
Sen efter ett tag så kom han med idén att jag skulle klippa och bleka + färga hans hår, så då gorde jag det, HAHA! :)
Tyckte fan det blev riktigt bra. Färgen blev lite blek kanske, men klippningen blev bra fan :)
Ohwell, ni ser väl själva :D
Blond gaz ^                                      Rosa gaz ^
 
Nu ska jag gå och dö, okok. Puss! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0