Justin Bieber.


OKEJ, SÅ, JAG VAR INNE PÅ YOUTUBE OCH TROLLADE RUNT SOM VANLIGT. OSSÅ KOM DEN HÄR VIDEON UPP PÅ, JA NI VET, DÄR PÅ SIDAN?
AND I KLICKADE ON IT. DETTA... KAN VARA.. DEN ENDA VERSIONEN AV NÅGOT JUSTIN BIEBER GJORT SOM JAG GILLAR. DENNA COVERN. DEN ÄR BRA, OKOK?
GILLAR INTE JUSTIN BIEBER. MEN DETTA. DETTA GILLAR JAG. NU VET NI!

Avslutning imorgon, whoop! :)
Har precis färgat om håret, duschat, tvättat löshåret också dessutom, lol :)
Nu ska jag bara platta det och kamma till det lite fint så att det inte blir ett helvete när jag vaknar imorgon bitti :D
Måste vara i skolan 20 över nio. Wäh. Blööh. Fml. Fml so hard. </3
Ohwell... :c
SKIA HA KLACKSKOR IMORGON, OCH KLÄNNING. HAHAH. SÅ DET SKA VÄL BLI KUL ATT SE, ELLER? :))))))
Jag tycker det iaf... :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0