MÅNDAG


Sup?
Försov mig idag. Lol :(
En kvart, men still... Så, håret fick vara fult och lite smått krulligt! Men det gick väl det med! :)
Idag har jag inte gjort så mycket förutom att ha varit i skolan. Är så sjukt tröööött. ÅÅÅH. :(
Gått upp tidigt som fan varje dag och kommit hem mitt i natten :( Värt det dock, To see mah babeh jao<3
Imorgon får jag åtminstone sova till 09:20 :D Och så på onsdag är jag ledig, vilket betyder att jag ska upp tidigt igen. Hem till bäjbä jao.  Åhh.. han åker hem på Onsdag ._. Sen ska han jobba från den 11e till slutet av månaden.. Så får jag åka ner dit då! :( Så långt tills dess. Oh well. Jag klarar mig :(

Imorgon äre skola som gäller och sen vid 7 ska jag ut och äta middag med mina systrar, och så ska vi på bio! Mysigt. Syskontid osv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0