MIDSOMMAR

Jafan, glad midsommar. Eller vafan säger man? Grattis.. på midsommar? HAHAHA Nej jag vet fan inte..
OHWELL :D

Ligger här i soffan och kollar på en film jag sett 30 gånger. HOSTEL! Whoop! yääh. Osv,
Detta har varit en skön midsommar faktiskt. Blev väckt av att bebi ringde, typ vid halv 11 eller nå sånt, sen så bakade jag och min syster, pro som fan! :cool:
Osså drog allt som andades i huset för att kolla på nån midsommargrej. Sov typ i min mammas knä hela tiden så, vet inte riktigt vad som hände, HAHA, :(

Spenderat massor av tid med familjen idag, det var skönt. Länge sen ^^ Fast, min bror är kvar i stockholm.. men, ja.. FÖRUTOM DET, SÅ! :D
Pratar med älskling atm. Han är bäst, okok. Typ den bästa människan jag träffat. :(
WÄH <3

Har inga bilder från idag.. Men.. ah, ni klarar er va? :D
Puss som fan! Ska krama om min pojkväns tröja nu, okok. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0