Nu väntar alkohol och cigaretter, tomma ord och vilda nätter

WHDWEUDHWEIKH. Hej.
Uttråkad som fan. Så jävla ensam just nu att jag typ dör.
För en gångs skull laddar jag inte bara ner skräckfilmer. Orkar inte vara rädd nu jao.
WÄÄH, ingen som pratar med mig :(
Ångrar som fan att jag sminkade mig idag. Allt jag behövde göra var att åka 2 stationer med t-banan. Och jag satte på lösögonfransar och skit. FFS, AMANDA. VAD FAN TÄNKER DU MED!? :mad:
Nu måste jag ta bort allt.. kommer ju fan ta en timme bara det.

NU RINGDE TIM!
MS. POPULAR JAAAOOO. :cool:
jk.

Åh sommarlov snart som fan. Tre dagar kvar i skolan. 3. Och det involverar inte ens skolarbete ;( <33333
Måndag; Bada.
Tisdag; Städa.
Onsdag; Skolavslutning.

Sen är jag fan fri. FREE, I TELL YOU, FREEE. Då kan jag träffa alla underbara människor. :'>
Nöjd_chey
Kan sova bort hela dagarna, leva hela nätterna, äckla mig och bli tjock, kanske sola lite, träffa äckelunderbara människor osvosvosv. Så bäst. Längtar som fan okok. :(
Wääh.

Är jag snygg när jag ligger ner eller? ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0