RUBRIK.

Hej. Jag är duktig, för jag skriver ett inlägg fast jag är på dåligt humör! :)
Eller... Inte dåligt humör som i att jag är arg.. Utan mer som att jag typ.. I dunno.. Känner mig nere. Låter tankarna drifta iväg osv. Försöker tänka på shit som gör mig glad, sånt som är bäst för mig osv. Yeeaah... I suck at that. :)
Självkänslan är väl inte på top nu i guess.
ILL BE FAJN THO! :D

Vad jag gör nu? Ja.. Ehm. Ligger i sängen, smsar med Rasmus.. Känner inte för att äta nåt, för en gångs skull.. lol.
Vill bara sova bort dagen och hoppas på att jag mår bättre imorgon! Eller i övermorgon.. eller nån gång nästa vecka.. Eller nåt. AH, YOU KNOW. Skulle passa bra med lite kärlek nu. Och typ nån film.. Får ladda ner nåt! ^^

Skulle också passa bra med min bästa vän nu. Helst Irma. Men Craspy skulle också gå. Fast.. atm, Irma. Bara Irma och jag liksom. Framför en skitfilm i hennes soffa med skitmat från igår.. HAHA. <3 Får bestämma träff med henne.. Eller bara våldgästa.. VILKET SOM :D
Ska lyssna på Chris Drew och dö nu okok. mogen_chey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0