Som ett spöke


AHAHHAHA, Ja.. ni ser väl själva?
Matchar typ min hudton :cool:
HAHAHAHHA ÅH SÅ SNYGGT, ORKAR INTE ;(
Ser nästan ut som The Joker från Batman.. Correct me if I'm wrong.
Det är faktiskt ansiktsmask, okej? :(

OCH JA. JAG BADADE IDAG. EN GÅNG. I TYP... 7 MINUTER. SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV. <3
Det var massor av sjögräs och ankor och småfiskar... så äckligt, orkar inte leva. :(
Men, jag badade ändå. För jag är en bad bitch. :cool:
Nejmen. Ja. Har massor av bilder n shit på när jag och mina äckelvänner /jk/ badar i skitvatten! :D
Haha.. Ohwell. Efter skolan så åkte jag, Ella och Hannah hem till Sofia osvosv, mysigt! :)
Juste, träffade Isabella och Sophie på bussen också, osså träffade jag Sofia och Nikki på t-banan.. Haha :D
OSSÅ SKAFFADE JAG, IRMA, SOFIA, HANNAH OCH ELLA OSS EN NY VÄN. HAHAHA. JOHAN HETER HAN! Ella tyckte han var jättesöt.. så, ja. Han fick sitta med oss.. Råkade säga att han hade håriga ben... 3 sekunder efter det gick han, HAHAHAHA. Jag är snäll. :(
Nu kan jag snart inte visa några känslor med mitt face pga stelnad ansiktsmask, så får sluta vara så underbart rolig nu.. Det gör ont när jag rör ansiktet.. :(
Ohwell. Imorn äre bara städdag, börjar halv 10, slutar typ halv 12. Toppen! :)
Efter skolan blire möjligtvis att klippa hannahs hår lite snabbt, sen typ.. I dunno. Kanske hittar på nåt innan jag beger mig hemåt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0