Sommarlov!

Åh, sweet sweet sommarlov.. <3

Idag var den bästa skoldagen på året. Slipper skolan i 2 månader. Är så äckligt nöjd. :'>
Min avslutning gick bra! Rektorn höll sitt vanliga skittal och drog skämt om tegelstenar osv. Lame.
Väl tillbaka i klassrummet fick vi våra betyg, folk grät (LOL, PUSSIES) jk.. det var lite sött :( Kommer sakna få av dem, men ah, det fanns riktgt bra människor där, lika väl som det fanns 20 idioter :)
Men! :)
Det gick bra iaf!
Jag, Irma, Sofia och Ella in till stan och tog en fika!
När vi skulle åka tillbaka till skolan för bl.a min systers och ellas brors avslutning så regnade det som fan. Och vi sprang där i högklackat och finkläder liksom.. Hahahah.. Åh mina fötter gör så jävla ont nu :(

Ohwell. Så, vi kom fram till skolan och kollade på deras väldigt fina avslutning. Niornas liksom. Graduation! WHOOOP!
Med deras blå capes och examenhattar! Haha :)
Nu ska jag äta middag med min släkt och rebeckas flickväns familj, sen drar jag hem till Clara med typ 7393898 pers till och sover där! :)
Mysigt!

Nu är det fan sommarlov. Så jävla glad. <33<3<<33<3wdkw<3<3<3e3ih osv!
Bilder finns det gott om, men inte just nu!Nu kan jag bara erbjuda typ 3 bilder.. Kan lägga upp tusentals bilder sen, haha :)

Jag och hannah är extremt snygga när vi fixar håret på skoltoaletten, okok? Nu ser man iaf min klänning! Och ja, man ser den tydligare på bilder som kommer sen :)

Nu ser man inte ett skit. men ja.. alla nior som kastar sina hattar i luften!

Kommentarer
Postat av: hihi

Haha, såg dig (tror jag) utanför din skola i onsdags ^^
känner mig lite stalker här... du var jättegullig iaf!

Svar: Awh! Tack :>Skulle vara liiite mindre stalker'ish om du faktiskt skrev vem du är :3
Amanda Fredrika Balck

2012-06-16 @ 23:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0