UP TO DATE

Sup folks? :)
Kom hem för ett tag sen. Sa hejdå till älskling som satte sig på tåget hem till Malmö ;(
Gick upp kvart över 5 imorse. På min lediga dag. För att vara hos Uffeh vid halv 20 i 8.. Haha :(
Värt det, även om jag är trött som fan..
Vi köpte kakor och glass n shiz. Satt och var äckliga ett tag, sov lite, var underbara osvosv. Drog sen in till T-centralen, hans tåg kom 20 i 6 .__________________.
Så. Nu är jag forever alone i några veckor :(
Oh well. Lätt värt det för världens bästa människa. Aldrig mått så bra som jag gör med dig, äckel. Du är bäst. Ilu. Dont get raped. And if you do.. Use the fagotprotect! :cool:

Igår var jag som sagt ute med mina systrar! Var astrevligt. Vi var först ute och åt på en jättetrevlig restaurang i Gamla stan, sen vid tio över nio gick vi och såg Prometheus. Lätt sevärd. Äckligt bra, enligt mig! :)
Alla ser den. SVENSK I HUVUDROLLEN JAO! :cool:
Filmen slutade vid halv 12, så drog vi oss hemåt och jag somnade väl runt 1 kanske.. Behövde liksom gå upp vid fem "(((((:"
OCH RASMUS, JAG HAR DIN KOFTA/TRÖJA/JACKA. SKARU HA DEN ELLER SKA JAG BEGRAVA MIG I DEN? :)
Believe me. I will.

Jag älskar dig, okok. Du är det bästa som hänt mig. Ever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fick jackan C: <3

2012-06-06 @ 20:20:37
Postat av: Anonym

hur gammal e ha? :) o såå ni har såhär "longdistance felasionship" eller ? ;P

2012-06-07 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0