10 onödiga saker ni inte visste om mig!

Okej, så jag fick ett meddelande på facebook av någon helt random människa! Älskar faktiskt när sånt händer... spännande ju :D Hahah, men iaf! Jag blev bedd av den här personen att inte lägga upp någon bild på meddelandet hon/han skickade, så jag får skriva det "för hand" istället :) Det går ju lika bra det, eller hur? :D
Såhär stod det iaf:
Hej Amanda, älskar din blogg :) Började typ nyss läsa den. Eller förra veckan eller nåt sånt. Tänkte bara fråga dig en sak, om det inte är för mycket begärt? :) Känns som att jag vet alldeles för lite om dig. Skulle du kunna skriva lite om dig själv eller nåt? Asså typ 10 fakta om dig själv, eller nåt sånt? Tack! :)

OCH JA, det kan jag absolut göra! :D Why not liksom? :)
Kanske känner du som läser detta att du vet alldeles för lite om mig?
Så, ja, nu kör vi 10 väldigt onödiga saker ni antagligen inte vet om mig! :D GO GO GO!

  • Det värsta jag skulle kunna tänka mig är att bli uppäten av en haj eller en krokodil. Eller, att ens möta någon av de över huvud taget. Fyfan. Är så sjukt cp stört rädd för just precis dom två djuren!

  • Min nästipp är nästan alltid kall, precis som mina fingrar och tår..  Typ, verkligen, 99% av tiden är det så :O

  • Jag äter hela tiden. Verkligen, varje ledig sekund så bah: FOOD? GIMMEE! Men jag blir aldrig fet :thumbup:

  • Jag vet inte hur man kokar nudlar. No joke. Kan inte laga mat över huvud taget. Kan rosta bröd, thats it.

  • Jag äter varken frukt eller grönsaker.. Förutom när jag blir tvingad av min kära moder. :(

  • Jag har aldrig rökt, och hoppas att jag aldrig gör det heller! "ZOMG, ALDRIG RÖKT? JÄVLA TÖNT!"- är nog vad 40% av er tänker nu! :) Men ja, så är det iaf! Känner lite så att vem som helst kan stå och suga på en liten giftig pinne, men inte alla kan stå emot. Jag står för det också, så sug min lilltå osv :D

  • Om jag fick valet att flytta från Stockholm skulle jag nog göra det! Storstäder blir jobbiga efter ett tag. Så mycket folk och ställen att man blir förvirrad :( Skulle nog hellre bo i en söt by nånstans, där alla känner alla och det finns typ 2 mataffärer! :D Men vem vet, jag skulle nog tycka tvärt om om jag bott i en liten by hela mitt liv? :)

  • Jag älskar att game'a. Gör det inte särskillt ofta, men fy in i helvete vad roligt det är ;(

  • Även fast jag ibland verkar som världens elakaste, mest själviska och bitchiga person, så är jag ta mig fan en underbart trevlig människa! :D

  • Om jag skulle ha chansen att odla mustasch, skulle jag utan tvekan göra det.

So there you go! Inte så nödvändigt kanske... men, nog duger det! :D


Kommentarer
Postat av: David Sandlund

I min lilla by känner alla alla, och det finns bara en mataffär ;)

2012-03-21 @ 18:39:00
Postat av: DERP.

Du har rökt, jag rökte, sen blåste jag in röken i din mun. U haz smoked.

2012-03-21 @ 18:47:43
Postat av: Anonym

JAG ÄR STOLT SOM VISSTE ALLT DET DÄR. Dock måste jag säga att jag blir väldigt hurt när du säger att jag suger när jag berättar något... :c ÄSCH.

Jag vet också att du är cloustrofobic (eller hur fan det nu stavas), du är livrädd för ridning, du målar finare än du tror, du vill verkligen bo i Skåne, du vet alldeles för mycket om mig och! Du gillar att ta på mustascher/skägg/stubbigt hår/bald people :'3

So.. There you go bro :'''''D

2012-03-21 @ 19:30:56
Postat av: GROAR

HAHAH fuck. Glömde skriva namnet ._. Men du vet nog vem det är...

2012-03-21 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0