3 månader!

Ja, idag är det tre månader sen jag och pojken blev tillsammans. :blush: Så jävla underbart. Älskar dig mest av allt, bara så att du vet. <3

Förövrigt så gick skolan snabbt, och efter det åte jag, Irma och Hannah in till stan och köpte nåt vackert till lilla Clara som fyllde fjortis förra veckan! :) Vi ska ju ut på middag med henne imorgon, så kändes pasande att ge bort nåt fint och faktiskt spendera pengar på annat än godis, hårfärg och töjningar, haha :D
Och ja, 20 över tre på eftermiddagen mötte jag upp min mamma och min syster, så åkte vi in för att hälsa på pappa på sjukhuset. Förhoppningsvis får han åka hem om några dagar. :)

Nu ska jag nörda Raising Hope, SOM JAG HOPPAS ATT NI ALLA LADDAT NER OCH KOLLAT PÅ!? :mad:
Ahja, puss på lilltån, osv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0