Alldeles egna stalkers!

HAHA, ja, jag tror mig allt ha mina alldeles egna stalkers! :D
Vettefan hur många alltså, men några stycken är det.. haha. Så irriterande... :( Typ massor av p12or som tagit reda på mitt hemnummer på nåt fint sätt och satt hela natten och spammade hemtelefonen... SÅ, TILLSLUT FICK JAG DAMP OCH KOPPLADE UR VARENDA JÄVLA TELEFONJÄVEL SÅ DE SKULLE HÅLLA KÄFTEN! :D

MEEEEEEEEEEEN, SÅKLART SÅ BÖRJAR DOM SPAMMA MIN MOBIL ISTÄLLET. ÄLSKAR'T! :D
Fast nej. Gawsh :(
Typ 99% säker på att mina kära stalkers läser detta vackra inlägg också, så då kan jag passa på att slänga in en vacker hälsning till dom också! :D

Nejmen seriöst, har dom inga vänner? D: Helt seriöst alltså, personer med ett socialt umgänge spenderar knappast sin lördagskväll/natt med att "busringa" en och samma person i typ 913 timmar. :( De är säkert typ 12 år också.. riktiga p12or..! :thumbup: /cut.
ÄSCH, är väl bara glad att tolvåringar inte är ute och "festar" en lördagskväll! Jag menar, eftersom de inte verkar ha några vänner... ._.
ALLA VÄXER UPP NÅN GÅNG! :D

Nu ska jag iaf börja göra iordning mig, dra in till stan med min kära moder för att köpa hårfärg, nya byxor, träningsbyxor och en liten söt sport-BH! :)
Sen drar jag direkt till gymmet, sisådär vid klockan tre :)
Ha det fint! PUSS!

Kommentarer
Postat av: p12an

Vi ringde bara din hemtelefon typ 15 gånger och din mobil 1... fan vad du ljuger ._. nu vet man att man inte ska tro 99% av vad som står på din blogg

2012-03-25 @ 15:18:53
Postat av: Anonym

Someone doesn't know what sarcasm/irony is. uh oh.

2012-03-25 @ 17:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0