BEACH 2019, HERE I COME.

Hemma nu, tidigt som fan..
Och nu undrar ni: Vart har Amanda varit? :o

Jag har nämligen sovit hos min kära vännina Hannah! :D
Fancy ord jag använder. Ujelly? ;)
Nejmen xD

Efter skolan igår, typ vid klockan 5 så åkte jag, Hannah och Irma till gymmet för att träna upp våra otränade kroppar..! :)
Gick fan bra, om jag får säga det själv! :D
Började med att springa några kilometer på löpbandet, sen tränade vi benen och magen osv, lyfte vikter som riktiga män etcetcetc :cool:
Har asont i benen nu.. och vi ska träna imorgon också dessutom! Tre dagar i veckan! Beach 2019, HERE I COOOMEE! :D
eller nåt sånt :(

Måste skriva min engelskuppsats nu.. om asbergers syndrom och nåt annat tror jag.. siktar fan på ett mvg på den här uppsatsen. Blir sjukt besviken om jag typ får vg... HAHA.. :(
Ska sitta flera timmar med den, no joke. DEN SKA BLI PERFEKT. Så om jag är dryg och kall mot er så är det atangligen för att jag vill få upp mitt betyg.. :D DUKTIG AMANDA ÄR DUKTIG!
Sen har jag muntligt prov i spanska också.. Jesus.. Kommer fan skita i det. Hatar spanska. Fattar inget. Kan bara säga "Hola, me llamo Amanda, vivo en estocolmo en una casa grande", som betyder Hej jag heter Amanda, jag bor i stockholm i ett stort hus. HAHAH LOL :( och så kan jag säga "tortuga" som betyder sköldpadda :D

ANYWAY, MÅSTE SÄTTA IGÅNG MED MIN UPPSATS NU. POOOOOOSS. <3

Känner mig rätt så ful idag, så kan lägga upp en ful bild. BARA FÖR ATT DET MATCHAR! :cool:
Kan absolut inte le. SÅ... YEAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0