DAGENS "LOOK"

HAHAHAH, orkar inte... vilken gay rubrik :(
Men, det var länge sen jag faktiskt visade vad jag klär mig i om dagarna, så tänkte köra en sån trevlig uppvisning nurå! :D

SÄHÄR SÖT VAR JAG IDAG! :) /jk, om ni inte förstod det.
Mitt snygga face var på plats som vanligt (jk, again), en jättesöt T-shirt med ett mjölkpaket som frågar en kaka "wanna hook up?" LITE VACKERT! :D Och så ett par svarta jeans med nitbälte till det :)

Tänkte dock klä mig i den här gudomliga tröjan. System of a down :cool:
Men ah, det blev alldeles för mörkt då.. så bytte :(

VET ATT NI BRYR ER <3<33<3<3<3<3<3<3<3<33<33<<3<3<

Nejmen, lol. Är hemma nu iaf! Var jättetrevligt :) Bror min ska på konstert nurå, that bitch! :O jk.
Fortsätt andas nurå alla vackra människor! Poooss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0