Färgat håret!


Ye, färgade det mörkare! :)
Blev dock alldeles för mörkt.. fan, ser ut som ett emo ju :(
GAHH... men, ja, jag ville ju ha det mörkare för att färgen sitter i så mycket längre då! Så om en vecka kommer det vara den färgen jag vill ha, tror jag! :) Får nöja mig med det här så länge :)
Fan, jag köpte två burkar färg, använde inte ens en hel... Men det är bara bra ju, för då slipper jag köpa nästa gång jag ska färga :cool:

Ja, jag är hemma idag pga sömnbrist! Och det kanske låter hur mesigt som helst, att vara hemma från skolan för att man sover dåligt, men med tanke på att måndag är den jobbigaste och längsta skoldagen skulle jag antagligen typ svimmat i skolan eller nåt.. haha :( Så, ja, jag är hemma iaf. Ni får dras med mig hela dagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0