Godmorgon, alla vackra människor!

Jag mår som jag vet inte vad xD Är hemma från skolan idag.. Eftersom att jag är förkyld som ett anus.. ._. Min hals typ dödar mig inifrån och jag är snuvig, kanske har feber osv.. :( GREAT!
or not.

Skolan idag är väääldigt viktig.. Missar engelskan för typ 100e gången, och ligger efter som fan i den uppsatsen som ska vara klar på torsdag och jag har inte gjort ett skit, missar den näst-sista förberedelsen inför ett muntligt Spanskprov som utger en stor del av betyget, och missar ett dolxufowufn4wu-viktigt matteprov :)
Toppen :)

Ska fan åka in till skolan för att skriva matteprovet, om jag så aids'ar ner varenda jävel där. Jag kan förvarna de jag bryr mig om... men resten kan gott och väl gå och bli förkylda! :)

Jag låter så elak... xD JAG ÄR SNÄLL :(
Lol... :(
Imorgon äre filminspelning som gäller. Spelar ingen roll hur sjuk jag är, jag ska dit iaf! :( Behöver fan pengarna... ska ju köpa droger osvosv. Faast, naeh. Måste köpa hårfärg och töjningar :D Eller, måste och måste... jag vill* :blush:
Ohwell.. ska gå och typ äta nåt ätbart nu... Fortsätt andas, alla vackra människor!
Akkipoooss! :)

ZOMG, SJUK AMANDA SER UT SOM EN SKÖLDPADDA.
Det rimmade typ nästan. Boss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0