Godnatt! :)

Jag kanske är sjuk och mår skit fysiskt, men jag mår helt underbart psykiskt! :)

- Har världens absolut bästa pojkvän. Like, ever. Typ dör lite inombords ;( Helt underbar, orkar inte <3

- Mina vänner är legendariska. Etferblivna som jag vettefan, men härliga ärom! :D Fina människor :thumbup:

- Känns som att all hysterik kring mig har lugnat ner sig :) Mindre skitsnack och såvitt jag vet är det knappt några rykten som pågår! :D Fast å andra sidan kanske de bara är bra på att dölja det... äsch! Se det positivt! :D

- Det går helt okej i skolan, minst sagt! Förutom i mattematiken dårå, men det kommer nog alltid gå åt skogen, så det har jag vant mig vid :)

- Min penis är större än din. :)

OSVOSV! Är fan positiv som ett gayanus här ju :D
Gawsh, Livet leker :)
Fortsätt andas, stay away from drugs, dont eat yellow snow osvosv! Natti! :D

Kändes som att detta inlägg behövde en bild... Så, här har ni mig, i mina friska dagar!
Godnatt, assfaces <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0